Новини

Львівський обласний контактний центр закликає місто розглянути протерміновані запити мешканців

На «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста, які міська влада Львова досі не розглянула, повідомила прес-служба ЛОДА.

Так, за інформацією Львівського обласного контактного центру, станом на сьогодні, 13 серпня, місто Львів протермінувало 134 звернення мешканців.

Запити здебільшого стосуються транспорту – 38, комунального господарства – 25, електропостачання – 18,а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою.

«Для нас дуже прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців, адже серед не розглянутих запитів є ті, які надійшли до нас ще у 2017 році та потребують вирішення»,– повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Слід зазначити, що 15 зі 134 протермінованих звернень – надійшли на «гарячу лінію» області 112 у 2017 році.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові вбили працівника ТЦК: хто він був

Військовослужбовець РТЦК Юрій Бондаренко загинув під час виконання своїх обов’язків

3 години тому

МВС розповіло подробиці смертельної аварії у Бартатові

На Львівщині правоохоронці взяли під варту водія, який, перебуваючи у стані сп’яніння, здійснив смертельну ДТП

9 години тому