Львівська міська рада. Фото ілюстративне. Джерело: Еспресо.TV
На «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста, які міська влада Львова досі не розглянула, повідомила прес-служба ЛОДА.
Так, за інформацією Львівського обласного контактного центру, станом на сьогодні, 13 серпня, місто Львів протермінувало 134 звернення мешканців.
Запити здебільшого стосуються транспорту – 38, комунального господарства – 25, електропостачання – 18,а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою.
«Для нас дуже прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців, адже серед не розглянутих запитів є ті, які надійшли до нас ще у 2017 році та потребують вирішення»,– повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.
Слід зазначити, що 15 зі 134 протермінованих звернень – надійшли на «гарячу лінію» області 112 у 2017 році.
Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…
"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…
Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…