Новини

Львівський обласний контактний центр закликає місто розглянути протерміновані запити мешканців

На «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста, які міська влада Львова досі не розглянула, повідомила прес-служба ЛОДА.

Так, за інформацією Львівського обласного контактного центру, станом на сьогодні, 13 серпня, місто Львів протермінувало 134 звернення мешканців.

Запити здебільшого стосуються транспорту – 38, комунального господарства – 25, електропостачання – 18,а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою.

«Для нас дуже прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців, адже серед не розглянутих запитів є ті, які надійшли до нас ще у 2017 році та потребують вирішення»,– повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Слід зазначити, що 15 зі 134 протермінованих звернень – надійшли на «гарячу лінію» області 112 у 2017 році.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

14 хв. тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

1 годину тому