Новини

Львівські залізничники завершили будівництво волоконно-оптичної лінії зв’язку на дільниці Ковель–Ізов–Держкордон

 На Львівській залізниці ведуться роботи з реконструкції ліній зв’язку на дільниці Ковель–Ізов–Держкордон, що передбачені планом електрифікації цієї дільниці. Зокрема на ділянці Ковель–Володимир Волинський залізничники замінюють повітряну лінію зв’язку, а на відрізку Володимир Волинський–Ізов–Держкордон – проводять заміну шлангового кабелю зв’язку, прокладаючи три кабельні нитки понад 100-кілометрової траси, повідомила прес-служба Львівської залізниці.

 Нині фахівці магістралі завершили будівництво волоконно-оптичної лінії зі встановленням цифрового обладнання зв’язку дорожнього рівня і оперативно-технологічного зв’язку на станціях дільниці, завершується прокладання сигнального та магістрального кабелів. Крім того, у другому півріччі заплановане придбання та встановлення обладнання магістрального рівня.

Варто зазначити, що реконструкція ліній зв’язку на дільниці Ковель–Ізов–Держкордон проводиться не лише в комплексі підготовчих робіт до початку електрифікації цієї дільниці, а й з метою зменшення експлуатаційних витрат магістралі та підвищення рівня безпеки руху. Наприклад, прокладення волоконно-оптичної лінії дасть можливість відмовитися від антен супутникового зв’язку, які нині використовуються на восьми станціях цієї дільниці. Зокрема суттєвого покращення роботи каналів передачі даних потребувала прикордонна станція Ізов, де через застарілу систему зв’язку періодично виникали проблеми з оформленням документів прийому-здачі поїздів. Крім того, через відсутність відповідного оснащення та апаратури, яку вже багато років тому знято зі серійного виробництва, додавало клопотів та вимагало значних зусиль обслуговування повітряної лінії зв’язку.

Зауважимо, що поряд із підвищенням ефективності роботи залізниці реконструкція ліній зв’язку в перспективі дасть можливість надавати в оренду канали передачі даних і волокна іншим операторам. Попит на таку послугу в регіоні існує.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик