Про реконструкцію і розбудову міжнародних пунктів пропуску та прикордонних доріг говорять сьогодні під час під час засідання Комісії з транскордонного співробітництва українсько-польської Міжурядової Координаційної ради з питань міжрегіонального співробітництва.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОДА.
Як проінформував начальник відділу розбудови інфраструктури управління адміністративно-господарської діяльності Львівської митниці Іван Папроцький, всі три пункти пропуску з боку України планують реконструювати до кінця 2023 року.
“Для реконструкції “Шегині- Медика” виділено 15,5 млн євро, наразі розробили ПКД, яке перебуває на стадії погодження. Проєкт тут будемо втілювати в два етапи, щоб не зупиняти рух транспорту. Спершу на вільній від забудови земельній ділянці у 2022 році побудуємо новий виїзд до Польщі, потім існуючий термінал реконструюємо , перескерувавши потоки. Роботи стартують вкінці 2021 року”, – зазначив Іван Папроцький.
За його словами, щодо пункту пропуску “Краківець – Корчова”, то його реконструкція дозволить збільшити пропускну спроможність до 1300 транспортних засобів на 20 смугах (зараз 500 – на 8 смугах). Для цих робіт передбачено 7 млн євро, а виконати роботи також планують впродовж 2 років.
Щодо третього “Рава -Руська – Гребенне”, то це наймолодший пункт пропуску, збудований 2008 року.
“Впродовж семи місяців 2022 року за 1.5 млн євро тут плануємо добудувати пішохідний перехід, адже наразі такого тут зовсім нема. Пропускна здатність цього пункту має бути 3000 осіб за добу. Це стане другий піший перехід до ЄС на Львівщині”, – наголосив Іван Папроцький.
У свою чергу голова Львівської ОДА Максим Козицький звернувся до представника митниці і наголосив, що реконструювати всі три пункти можна і треба швидше.
“Два роки для транскордонного руху у сучасному світі – занадто багато. За календарним планом Українська митниця, яка є головним замовником робіт, вже відстає, а навіть погодження документації з Києвом є занадто довгим. У Львові це можна робити швидше. Відтак ми будемо піднімати питання про зміну замовника. Можливо, доцільніше, аби за цей проєкт відповідали спільно з митницею і департаменти облдержадміністрації”, – наголосив очільник Львівщини.