У вівторок, 7 травня, комісія фінансів та планування бюджету погодила виділення 1 млн грн Головному управлінню ДПС у Львівській області на оплату послуг поштового зв’язку. Йдеться про закупівлю марок та конвертів для податкової служби.
Про це пише Четверта студія з посиланням на Львів.медіа.
Кошти забрали з двох програм та спрямували податковій службі
Згідно з рішенням комісії, у міськраді перерозподілили частину бюджетних коштів: із двох програм економічного розвитку міста забрали близько 1 мільйона гривень та скерували їх Державній податковій службі у Львівській області у вигляді субвенції (цільової допомоги). 494 тис. 600 грн комісія фінансів вирішила забрати з “Програми формування податкової культури у м. Львові”, а ще на 505 тис. 400 грнзменшили “Програму сприяння залученню інвестицій до Львівської міської”.
Ці кошти скерують на оплату послуг поштового зв’язку податкової служби, а саме закупівлю марок та конвертів, які потрібні для надсилання повідомлень про сплату місцевих податків. За словами голови комісії Наталії Шелестак, щорічно на такі потреби виділяли 2 млн грн. Під час обговорення питання на засіданні комісії повідомили, що цього року податківцям потрібно 3 млн 400 тис. грн. Але згідно з сьогоднішнім рішенням комісії фінансів погодили виділити першочергово лише 1 млн грн.
“Щоб ви розуміли, я сама ходила за повідомленням, бо мені не прийшло. Але я не думаю, що багато таких свідомих самі підуть, Ну об’єктивно, якщо тобі не прийшло — то ти можеш не платити. Ми мусимо це прийняти, бо якщо не дамо ті конверти, то не будемо мати наповнення місцевого бюджету. І я взагалі не розумію чому в нашій цифровій державі настільки нецифрова податкова”, — зазначила Наталія Шелестак.
Вона також наголосила, що без цих конвертів та марок податкова не зможе надсилати листи про необхідність сплати місцевих податків. При цьому члени комісії наголосили, що це було б набагато зручніше надсилати податкові повідомлення через застосунок “Дія”, тим самим економити кошти на поштовий зв’язок.