Відтепер повідомлення про відключення на електронну пошту, зареєстровану у Персональному кабінеті, будуть надходити тільки непобутовим (юридичним) споживачам. Побутові споживачі (населення) таких повідомлень не отримуватимуть.
Про це пише Четверта студія з посиланням на пресслужбу Львівобленерго.
Обмеження пов’язане із значною кількістю повідомлень про дію погодинних та аварійних відключень. Відтак, на цей час немає технічної можливості вчасної доставки такого обсягу листів всім користувачам.
Інший функціонал Персонального кабінету для користувачів не зміниться.
Відзначимо, що побутові споживачі мають можливість отримувати адресні повідомлення через чат-боти «Львівобленерго»:
Viber: https://www.viber.com/loebot
Telegram: https://t.me/loeserviceBot