У ЛКП «Львівелектротранс» провели розрахунки економічно обґрунтованих тарифів на перевезення.
Про це про це повідобляє прес-служба ЛКП «Львівелектротранс» Ольга Мельник, пише “Четверта студія”.
Як розповів директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо, необхідність коригування вартості проїзду у електротранспорті зумовлена, насамперед, зростанням основних складових тарифу: вартість електроенергії зросла на 45%, вартість матеріалів і запасних частин – на 20%, зарплата працівників та витрати на обслуговування транспорту – на 25%. Відтак, зараз усі ці витрати підприємство змушене компенсовувати самостійно, що призводить до постійного браку обігових коштів, а отже і сум коштів на всі види технічного обслуговування та ремонтів рухомого складу, колії, контактної мережі.
Враховуючи такі обставини, коригування тарифу є єдиним механізмом, який забезпечить функціонування підприємства та сприятиме підвищенню якості обслуговування пасажирів. За словами Андрія Свищо, як зазвичай вартість квитка у водія коштуватиме дорожче, а придбаного електронним способом квитка – дешевше. Але найбільш вигідними залишаться проїзні абонементи.
«Ми на черговому етапі впровадження електронного квитка, проте маємо на меті стимулювати пасажирів користуватись електронними способами оплати за проїзд, зробити оплату доступною і зрозумілою не лише для молоді, але й для людей старшого покоління. Це одна з наших цілей у поточному році. Водій під час руху має бути сконцентрованим на безпеці пасажирів і якості надання послуг, а не шукати решту», – зазначив Андрій Свищо.
Діючий тариф є збитковим для господарської діяльності підприємства, тому не дозволяє впроваджувати заходи з оновлення рухомого складу, покращення інфраструктури та підвищення кваліфікації персоналу. Щомісячно підприємство зазнає збитків у сумі приблизно 5 млн грн. Економічно обґрунтований тариф на перевезення електротранспортом у Львові становить 12 грн 43 коп. Відтак, підняття тарифу – це вимушений крок для стабільної роботи підприємства.
Варто зазначити, що з 2014 року ЛКП «Львівелектротранс» вдалось оновити рухомий склад трамваїв на 29%, а тролейбусів – на 50%. Зокрема, з 2014 року закуплено 39 трамваїв, 60 тролейбусів, 1 електробус. Також силами підприємства, упродовж 2020 року, загалом проведено планових ремонтів: 29 трамваїв та 9 тролейбусів.
Окрім цього, підписано угоду з Європейським інвестиційним банком та триває закупівля 10 нових п’ятисекційних трамваїв.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу