Місто Львів з вересня чекає транспортний колапс.
Про це у інтерв’ю ІВ “Четверта студія” заявив директор ТзОВ “Львівське АТП-14630” Ігор Самардак.
За словами Самардака, вже з 1 вересня через коронавірусну кризу маршрутки Львова не зможуть перевезти увесь пасажиропотік пасажирів.
“Попри те, що сьогодні курсує майже 100% громадського транспорту в місті, його провізна здатність зменшилась утричі. Насамперед це пов’язано з тим, що перевізникам дозволено курсувати лише з сидячими пасажирами. У докарантинний час автобус малого класу перевозив у день 800 пасажирів. З цієї кількості пасажирів половина оплачувала проїзд. Плюс ще за 100 чоловік платила держава, тобто відшкодовувало місто. Відшкодовувались не за усі 400 пасажирів, але до сотні на маршрут – відшкодовували. Тобто ми отримували 500 оплачених місць”, – розповів Самардак..
За його словами, 500 пасажирів по 7 гривень – це 3500 гривень на кожен конкретний автобус.
Водночас автобус, який цілий день курсує на маршруті, потребує 50 літрів палива. Вартість заробітної плати водія з податками, каже Самардак, це ще 1000 гривень витрат для перевізника.
“Працює двоє водіїв на маршруті. У них зарплата – по 15 тисяч. У середньому залишається 12 тисяч прибутку. На інших фахівців автобусного парку у нас залишалось до 700-800 гривень. Це, у відповідності, машина отримувала у рік 20-25 тисяч гривень. На цю суму накидались планові ремонтні роботи, запасні автозапчастини і все решта. Середні витрати перекривались”, – каже Самардак.
Він наголошує, що у таких умовах оновлення парку взагалі є нереальним задоволенням для перевізника.
“Бо оновлення парку – це мінімум 100 доларів заробити на машині у день. А ми отримуємо 100 гривень. Але відремонтувати і їхати можна було”, – розповів керівник АТП.
Він пояснює, що у зв’язку із карантинними обмеженнями, зараз перевезення пасажирів відбувається лише у відповідності до кількості сидячих місць у транспортному засобі, тому загалом у день автобус перевозить 300 людей, з них 150 – оплачують проїзд, бо не є пільговиками.
За словами Ігоря Самардака, через брак коштів водії транспорту та механіки працюють неповний робочий час.
“Я вдячний водіям, бо вони зараз працюють на 0,5 ставки. Це є факт. І механіки теж працюють на 0,5 ставки. На сьогодні у нас є гроші на паливо і на половину ставки заробітної плати водія. Робота водія, який працює ще трохи і звільниться – не приносить жодного задоволення. У нас є транспорт, який ще можна ремонтувати, але не використовуючи дорогі запчастини… Сьогодні поламаний транспорт ми відставляємо в сторону і ремонтуємо одну машину у тиждень. Ми фізично не можемо накопичити такі гроші (для ремонту більшої кількості автомобілів, – РЕД.). Тому, у принципі, усі можуть виживати в різних умовах. Але виникає питання, чи пасажирів задовільняють такі умови перевезення…”, – переконаний Самардак.
Детальне інтерв’ю із керівником АТП про роботу перевізників в умовах карантину читайте за декілька днів на сайті ІВ Четверта студія.
Незаконно відчужили землю, запроектовану під дорогу
Волонтери почали шукати нові шляхи, що дадуть змогу акумулювати допомогу для Збройних Сил України, і…
Захисники й захисниці, які повертаються в цивільне життя та влаштовуються на роботу, мають перелік пільг,…
Конфіскація земельних ділянок у громадянина рф – на Самбірщині прокуратура продовжує через суд повертати майно…