З грудня Львівводоканал застосовує нову методику нарахувань для споживачів, тому показники у платіжках можуть не відповідати тим, що подавали споживачі.
Про це повідомляє Львівводоканал, пише Четверта студія.
“Цього місяця деякі наші споживачі могли у своїх платіжках побачити певну невідповідність тих показів, які вони подали, та тих, що зафіксовані на платіжці. Хочемо роз’яснити в чому річ. Так відбулось тому, що з грудня цього року Львівводоканал застосовує нову методику нарахувань показників”, – йдеться у повідомленні.
Відповідно до нової методики, для розподілу беруться показники будинкових лічильників та квартирних лічильників споживачів станом на останній робочий день місяця. Якщо споживач подав показники не на кінцеву дату розрахункового періоду, то цей показник скоригують. Для цього вираховують середньодобове споживання води за минулий місяць і додають ту кількість діб, якої бракує до кінцевої дати розрахункового періоду. Тобто якщо споживач подав показники 25 числа, то ще п’ять діб йому дорахують.
“Чи означає це, що споживач платитиме за більший обсяг спожитої води?
Ні, ви заплатите лише за ту воду, яку ви фактично використали. Показник, який ми скоригували станом на грудень місяць, буде початковим для нарахувань на січень. Відповідно, якщо ви спожили води менше, аніж вам нарахували, то наступного місяця нарахування будуть меншими”, – пояснюють у водоканалі.
При цьому зазначають, що подавати показники можна як і раніше – з 10 числа до останнього робочого дня місяця. Та все ж бажано подавати їх максимально наближено до якщо ви зможете подавати їх максимально наближено до останнього робочого дня місяця.