Транспортний колапс, спричинений корупційною забудовою Львова, став щоденним головним болем сотень тисяч львівʼян.
Про це пише нардеп Олег Синютка, інформує Четверта студія.
Громадський транспорт так і не став комфортним засобом пересування, незважаючи на сотні мільйонів вкладених бюджетних коштів і проблеми паркування особистого автомобіля мешканця міста.
Останні сподівання на реанімацію громадського транспорту через впровадження електронного квитка розбиваються вщент некомпетентністю та злодійством львівської влади.
Коли, 9 років тому, в кінці 2014 року були підготовлені конкурсні умови та техзавдання на впровадження електронного квитка, то все здавалося простим і зрозумілим:
– стабільність ціни за проїзд;
– унеможливлення «чорного налу»;
– оплата перевізнику за пройдений кілометраж маршруту, відповідно до графіка руху;
– можливість купівлі квитків на один чи будь-яку кількість днів;
– оплата окремо чи будь-яку комбінацію для проїзду трамваєм, тролейбусом чи автобусом незалежно від форми власності;
– зручність оплати будь-якими платіжними засобами –
тобто стандарт будь-якого європейського міста!!!
⁉️Що ж отримують львів’яни зараз?!
– кусок пластику, голосно названим «леокартом» за незрозумілі 71 грн при рекламованих 60 грн (але це дрібний обман);
– можливість для обраної владою компанії розпоряджатися величезними залишками коштів, які потенційні пасажири внесуть як передоплату за наступні транспортні послуги;
– збільшення вартості проїзду майже вдвічі до 15-20 грн;
– продовження безладу в дотриманні графіку руху і відсутність відповідальності перевізника;
– 11 млн євро, взятих у кредит, і ще мільйони бюджетних коштів, які «розсмоктались» і тепер мали б бути предметом пошуку антикорупційних органів.
«Віддавати ж будуть львів’яни, вже не менше 600 грн кожен, від малого і до пенсіонера…
Ось така афера міської влади на мільйони, порівняно з якою «будівничі вулиці Бандери» – дрібні хулігани. Такий собі Леодерибан», – написав Синютка.