Новини

Курорт Трускавець занепадає

До Трускавця у 2019 приїхало менше відпочивальників, ніж у попередні роки.

Як пише “Четверта студія” з посиланням на “Джерела Трускавця”, про це свідчать цифри, оприлюднені на офіційному сайті Трускавецької міськради у звіті про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста за 2019 рік.

За підсумками минулого року Трускавець для відпочинку обрало на 5,6 % відпочивальників менше, ніж у 2018 році.

Динаміка кількості оздоровлених осіб протягом 2010-2019 рр.

Відвідуваність курорту іноземними громадянами також має нижчі показники У санаторно-курортних закладах у 2019 році відпочило 45,1 тис іноземних громадян, що на 13,3% менше.

    Питома вага іноземців з країн, що найбільше відвідують Трускавець в загальній кількості відпочивальників – іноземців  за 2019 рік, %

 

Найбільше відпочивальників було з Польщі, Білорусі, Азербайджану, Молдови, Ізраїлю, Росії та Туркменістану. Слід відзначити, що кількість туристів з Польщі, протягом останніх років має тенденцію до стрімкого зростання і становить 51% від кількості іноземних відпочивальників.

Нагадаємо, що обов’язок популяризувати Трускавець як курорт покладено на управління розвитку міста. На рекламу і промоційні заходи виділяються чималі кошти з бюджету: у 2018 році було профінансовано 1, 34 млн, у 2019 році   майже 1, 7 млн грн з міської скарбнички! Однак, як бачимо, результат невтішний – Трускавець втрачає відпочивальників.

Не дають жодного ефекту і постійні закордонні вояжі трускавецького голови Андрія Кульчинського, які він позиціонує як особисту промоційну діяльність. Попри обіцянки мера – кількість туристів з-за кордону зменшується.

Наразі ж все, на що спромоглася міська влада – маніпулювання статистичними даними і постійне рапортування про небачений досі успіх. Трускавецький мер Андрій Кульчинський неодноразово заявляв про рекордну кількість відпочивальників у Трускавці в період його головування. Як з’ясувалося – брехав!

І ситуація не вселяє оптимізму. Бо Андрій Кульчинський й начальниця управління розвитку міста пані Скибак в унісон заявляють: їх цілком влаштовує маркетинг пліток – безкоштовна реклама, при якій інформація передається за методом «сарафанного радіо».

А через закриття кордонів і оголошення карантину у зв’язку з поширенням коронавірусу туристи з Польщі скасовують запланований відпочинок у Трускавці. Нагадаємо, що торік кількість польських відпочивальників склала 23 тис осіб.

Міські ж посадовці не в стані діяти на випередження. Жодної рекламної діяльності щодо популяризації нашого курорту, яка б спонукала внутрішнього туриста приїхати до Трускавця, не ведеться.

Якими ж є перспективи курорту за такого стану речей – питання риторичне. Очевидно, стагнації не уникнути.

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

35 хв. тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

2 години тому