Кредобанк підтримав реалізацію соціального проекту з навчання вчителів інфогігієні «Як не стати овочем»

Новини 01 Грудня, 2021 56

Кредобанк

Кредобанк підтримав реалізацію соціального проекту з навчання вчителів інфогігієні «Як не стати овочем», у рамках якого освітяни Києва та Львова отримали понад 500 книг “Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі”.

Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу “Кредобанку”.

Упродовж листопада 2021 року Кредобанк спільно з авторкою книги та засновницею соціальної ініціативи Оксаною Мороз видали й розповсюдили літературу серед вчителів, які пройшли онлайн-курс з інфогігієни на платформі Prometheus та отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.

«Кредобанк підтримує подібні ініціативи, адже саме освітяни формують свідомість молодшого покоління та сприйняття ними соціуму. У цьому випадку важливим чинником є безпечний інформаційний простір, який має сформувати об’єктивне бачення світу в дітей. Освітяни є авторитетом та прикладом для інших. Нам важливо, щоб саме вони навчилися достеменно розмежовувати правдивість фактів та новин.» – говорить Голова Правління АТ «Кредобанк» Єжи Яцек Шугаєв.

У книзі “Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі” описані лайфхаки, основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу, приклади та поради, як правильно сприймати та читати інформацію, а також формувати свій інформаційний простір.

“Зараз лише 3% можуть розпізнавати фейки в інформаційному просторі, хоча половина вважають, що вміють. Ініціатива з інфогігієни “Як не стати овочем” започаткувала соціальний проект, який покликаний змінити ситуацію. Ми допомагаємо вчителям опанувати основи безпечного споживання інформації. Адже без цього якісні зміни в освіті неможливі. Я вдячна Кредобанку, який допомагає вчити освітян у Києві та Львові”. – зазначає авторка книги «Як не стати овочем» та засновниця соціально ініціативи з навчання освітян інфогігієні Оксана Мороз.

У рамках соціального проекту 29 листопада у Львові відбулася лекція для керівників навчальних закладів щодо безпечного поводження в інформаційному просторі та соціальних мережах, а також протидії інформаційним маніпуляціям під час якої слухачі отримали книгу-довідник «Як не стати овочем».

Довідка:

Кредобанк заснований у Львові у 1990 році, віднесений Національним банком України до банків іноземних банківських груп та входить до фінансової групи PKO Bank Polski – найбільшої фінансової інституції Польщі та однієї з найбільших фінансових груп Центрально-Східної Європи. Домінуючий підрозділ групи – найбільший банк Польщі PKO Bank Polski зі 100-літньою історією, найстійкіший з 48 банків Європи за результатами стрес-тестів Європейської адміністрації банківського нагляду (листопад 2018 р.).

Кредобанк пропонує повний спектр послуг для роздрібних клієнтів, підприємств малого, середнього та великого бізнесу України. Банк активно кредитує роздрібних клієнтів та малий і середній бізнес, пропонуючи низку спеціальних програм із мінімальними відсотками. Банк має кредитний рейтинг за національною шкалою на найвищому рівні uaAAA зі стабільним прогнозом та короткостроковий кредитний рейтинг банку на найвищому рівні uaK1 від агентств «Стандарт-Рейтинг» та «Експерт-Рейтинг».

Коментарі

Позначки: