Львівська ОДА замовила за 130 тисяч гривень 10 рекламних кампаній для формування позитивного ставлення мешканців до проведення загальнонаціональних реформ.
Про це повідомляють Варіанти, пише “Четверта студія”.
Департамент комунікацій та внутрішньої політики Львівської обласної державної адміністрації провів закупівлю у системі ProZorro на виконання заходів з проведення інформаційних кампаній, які переможець тендеру має здійснити до 31 грудня 2021 року.
Аукціон стартував 6 травня, на нього подалися ФОП Перетятько Ольга Валеріївна та ТзОВ “Дизарт груп”, які запрпоонували 129 500 грн і 130 000 грн відповідно. Переможцем обрали ТзОВ “Дизарт груп”, після відмови Ольги Перетятько, яка повідомила, що не може вчасно виконати замовлення.
Зазначимо, початкова закупівлі становила 197 000 грн.
Згідно із закупівлею, йдеться про організацію та проведення 10 рекламно-інформаційних кампаній з формування позитивного ставлення до проведення загальнонаціональних та регіональних реформ, роз’яснення ключових аспектів державної політики, популяризацію державницьких цінностей.
Тобто переможець тендеру має виготовити та розмістити 10 рекламно-інформаційних кампаній на сітілайтах та білдбордах області. Мінімальна кількість виготовлених постерів для однієї кампанії повинна становити 30 бігбордів та 30 сітілатів.
Кожна кампанія повинна містити:
– креативну ідею / ключові меседжі до кожної інформаційної кампанії (на менше 5 варіантів до кожної кампанії;
– ключові цілі комунікацій;
– основні цільові аудиторії,
– інформаційні продукти.
За даними аналітичної системи YouControl, ТзОВ “Дизарт груп” зареєстроване з 2013 рокуу Львові, займається діяльністю рекламних агентств. Розмір статутного капіталу підприємства становить 100 грн. Власником фірми є львів’янин Тарас Земко. Щодо нього у 2015 році відкрили справу про порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспорту, та втечу з місця ДТП.