Новини

Івано-Франківськ став першим містом в Україні, де ввели заборону на електросамокати

В Івано-Франківську почала діяти заборона на електросамокати.

Кілька сотень електросамокатів зупинилися у центрі Івано-Франківська. Місто стало першим в Україні, де місцева влада заборонила їхній рух. Наразі — у пішохідній частині. Ініціативу пояснюють чисельними порушеннями і ДТП, повідомляє ТСН.

В Івано-Франківську є зона вільна від самокатів — пішохідний центр. Це 3 площі, сквер та кілька прилеглих вулиць. Автор рішення — міська влада. Причина — чисельні порушення правил дорожнього руху кермувальниками самокатів.

«Рік тому, ми піднімали цю тему, а зараз спровокував випадок, коли на електровелосипеді збили дитину, яка попала в лікарню у центральній частині міста, зокрема Вічевому Майдані. Ніхто не проти самокатів, велосипедів, але ми всі за те, що вони дотримуються правил дорожнього руху», — сказав мер Івано-Франківська Руслан Марцінків.

Їзда удвох, напідпитку, з перевищенням швидкості та поміж пішоходів — цього року в Івано-Франківську патрульна поліція зафіксувала три десятки ДТП за участі водіїв самокатів. 26 з них — неповнолітні. Ба більше — кожному третьому і 12 років немає.

Електросамокатів в Івано-Франківську — сотні. Підприємці, які надають їх містянам на прокат, кажуть — пропонували чиновникам компроміс.

«Ми просили просто знизити швидкість, тому що нас можна контролювати. Ми можемо надавати навіть ці дані запиту, ми можемо дати там порушника, чи оштрафувати зі своєї сторони. У нас же є облікові записи людей, які реєструються, і ми розуміємо, хто їде на тому самокаті», — каже керівник прокатної компанії Дмитро Яремчук.

Але зрештою бізнесмени погодилися на зупинку самокатів у пішохідній зоні. Думки містян розділися. Одні — заборону беззаперечно схвалюють: «Це ж переважно їздять ті, хто не має абсолютно ніякого досвіду водіння. Прекрасна ініціатива, це безпека для дітей, для мешканців. Прекрасний інструмент для дозвілля, але не в центрі міста, це точно».

Інші навпаки — вважають, що краще було почати розбудову інфраструктури: «Самокат — це потрібна штука, бо як не встигаєш кудись, то воно реально допомагає».

Наразі під контроль потрапили лише підприємці, які дають самокати на прокат. Ті, хто мають власні — у центрі як гасали, так і гасають. Попри те, що на цих гаджетах є можливість встановити обмеження швидкості. Штраф за пересування на електросамокаті у недозволеному місці — 840 грн. Місто вже почало розробляти відповідні дорожні знаки. А ще по 20 тисяч премії пообіцяв міський голова правоохоронцям, які притягнуть до відповідальності за порушення перших трьох кермувальників самокатів.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

Смерть працівника ТЦК як наслідок токсичних наративів

КРИЗА ДОВІРИ ТА ЦІНА ДЕЗІНФОРМАЦІЇ: СМЕРТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ У ЛЬВОВІ, ЯК НАСЛІДОК ТОКСИЧНИХ НАРАТИВІВ

6 години тому

У Львові вулицю Мазепи розширять до 4 смуг

У Львові у середині грудня розпочнуть ремонтувати вул. Мазепи. Це — один із ключових інфраструктурних проєктів міста, що має…

6 години тому

У центрі Львова сталась різанина

Патрульні затримали ймовірного зловмисника за лічені хвилини після скоєного Про це пише патрульна поліція Львівської…

13 години тому

Скандал навколо забудови Сокільників набирає обертів

План забудови, оприлюднений Зубачем, випадково показав переваги для Сокільників

14 години тому