Директор IT-компанії “Аствелл Софт” Володимир Строгуш заперечив, що його компанія не передала ЛКП “Львівавтодор” паролі доступу і робочу документацію щодо конфігурації хмарного сховища системи АСОП
Про це Володимир Строгуш розповів в коментарі “Еспресо.Захід”, пише Четверта студія.
“За словами Львівавтодору, ми пішли “по-англійськи”? А може, постійно наша компанія писала: “готові безкоштовно відновити роботи”, а Львівавтодор блокував і не давав працювати? Вся документація була їм передана. Про це є документ-підтвердження. Паролі вони просили, ми їм відписали, що “ви – власники хостингу, зробіть такі й такі дії і побачите всі паролі, а можете їх змінити там же таким і таким-то чином”. Про це теж є офіційний документ”, – сказав директор IT-компанії “Аствелл Софт”.
ЛКП “Львівавтодор” також скаржився, що серед учасників нового тендеру на заміну “Аствелл Софт” була компанія, керівник якої – “засновник попередньої недобросовісної компанії-підрядника”, тобто Володимир Строгуш.
“Було подано оскарження – Антимонопольний комітет підтвердив, що це протизаконно і скасував рішення Львівавтодору, тому новий тендер не відбувся. Львівавтодор знову дискваліфікував нас. Ми могли знову оскаржити це рішення і знову б виграли. Бо причини, через які нас знімали з тендеру, – ні про що, тому Антимонопольний комітет не дозволив би такому тендеру відбутися. Але нам було чітко ясно, що такі дії Львівавтодор чинитиме безперервно, щоб затягувати тендер. Тому, щоб не бути частиною їхнього плану затягування роботи з розгортання системи е-квитка, ми свідомо вийшли з цього тендеру”, – додав Володимир Строгуш.
Стосовно “кримінального провадження на недобросовісного підрядника”, яке ще в жовтні тиражував директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міськради Олег Забарило, то, за словами директора IT-компанії “Аствелл Софт”, Львівавтодор у суд на них так і не подавав.
“Львівавтодор лише через “своїх” людей в органах подав дві заяви, щоб відкрили кримінальні справи. Але в обидвох навіть “їхні люди” не змогли нічого довести. Так, справи не закрили, а просто тримають, щоб Львівавтодор далі міг казати: “Та вони під кримінальними справами”. І так що разу, коли їх запитують: “а чому немає квитка”? Словом, вони придумали гарну тактику для відмовок. Сумно, що такими справами топлять українське ІТ задля інтересів провладних осіб”, – відзначив Володимир Строгуш і додав, що його адвокати дозбирують необхідні матеріали й мають за тиждень подати в суд на Львівавтодор за наклеп.
Зазначимо, ще в листопаді в “Аствелл Софт” заявили, що готують документи, щоб подати у суд на Львівавтодор.
Нагадаємо, Львівавтодор шукає нову ІТ-компанію для обслуговування хмарного середовища е-квитка, при цьому постійно скаржачись на компанію “Аствелл Софт”, яка відповідала за хмарне сховище системи АСОП для роботи е-квитка у Львові, кажучи, що ті “пішли по-англійськи”. Ще 13 січня 2022 року у Львівській ОТГ мав би запрацювати електронний квиток для проїзду мешканців, однак насправді відтоді почався лише перший етап практичного розгортання системи – “навчання пільговиків”. Цього року у Львові чиновники розробили новий deep-план розгортання е-квитка. За 2022 рік у Львові зафіксовано понад 1,2 млн валідацій е-квитка.