Голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин вважає за необхідне через новозбудований Бескидський тунель запустити потяг «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород.
Про це повідомили у прес-службі Львівської обласної ради.
За словами Олександра Ганущина, залізничники вже розрахували загальну тривалість шляху між Львовом і Ужгородом новим поїздом – вона становитиме 4 год. 30 хв.
Як пояснив очільник облради Львівщини, після відкриття Бескидського тунелю, котрий збільшує пропускну спроможність по великому магістральному залізничному коридорі, цілком доречно постає питання про те, щоб з’єднати швидкісним поїздом «Інтерсіті» столицю України – Київ з обласним центром Закарпатської області – Ужгородом.
На переконання Олександра Ганущина, запровадження цього швидкісного маршруту дасть додатковий імпульс до інтеграції кількох областей Західної України.
«Якщо нам вдасться запустити швидкісний поїзд «Інтерсіті» між Києвом і Ужгородом, то від цього виграють всі. І виграє не тільки столиця, яка матиме таким чином додатковий поїзд до Львова і Ужгорода. Вигідно це буде і самому Ужгороду, оскільки сьогодні маємо сумну ситуацію, коли з обласного центру Закарпаття до Києва треба добиратися майже 16 годин. Крім того, і для Львова як транзитного туристичного центру буде користь», – наголосив Ганущин.
«Думаю, що запуск через Бескидський тунель потяга «Інтерсіті» сполученням Київ – Ужгород істотно збільшить туристичні потоки і вирішить ситуацію, пов’язану з віддаленістю Закарпаття від столиці України», – підсумував Олександр Ганущин.
Як повідомлялося, 24 травня, офіційно відкрили новий двоколійний Бескидський тунель, а 25 травня по ньому рушив перший потяг. Пропускна здатність тунелю збільшилася з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження зросла з 15 – 40 до 60 – 70 км/год.
Довідка. Бескидський тунель – другий за довжиною (після Лутугинського) залізничний тунель в Україні. Розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі. Належить до 5-го Пан’європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина –Україна).
Чинний одноколійний Бескидський тунель побудований 1886 року.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу