Сьогодні, 4 липня, біля львівської мерії відбувся брифінг на тему: “У Львові планують оголосити конкурс на брендування громадського транспорту” за участі заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР з питань транспорту Андрія Білого.
“Впродовж наступних двох-трьох тижнів наш департамент буде ініціювати початок прийому конкурсних заявок. Ми сподіваємося, що чимало дизайнерів виявлять бажання взяти участь у цьому конкурсі. Мати у своєму портфоліо такий проект, як брендування громадського транспорту Львова – чималий успіх. Переможець конкурсу визначить на 5, а то й на 10 років вигляд тролейбусів, трамваїв та маршруток. Цей проект повинен виступати логічним продовженням загального бренду міста Лева. Для найкращого передбачено грошову винагороду. Очікуємо, що всі етапи конкурсу ми пройдемо за 2-3 місяці”, – зазначив Андрій Білий.
На першому етапі конкурсу відбудуться громадські слухання, а комісія, яка збереться опісля вже визначить фіналістів та переможця конкурсу, відповідно до вподобань громадськості.
Планується, що всі нові одиниці громадського тарнспорту, які найближчим часом має закупити місто, вже будуть брендовані по-новому.
Також чиновник запевнив, що вже незабаром вся реклама повинна остаточно зникнути з задніх вікон маршруток та відповідати колірній гамі.
“Сподіваюся, що базового лимонного, сонячного кольору буде достатньо, щоб дизайнери могли втілити всі свої ідеї. Крім того, дизайн громадського транспорту має бути продовженням промоційного логотипу Львова”, – зазначив Білий.
Додамо, що у 2015 році у Львові вже проводили подібний конкурс. Тоді перемогли два варіанти від львівського та харківського дизайнерів, однак до завершального етапу тоді проект так і не дійшов.