«Гаряча лінія Львівської області» запустила чат-боти у Вайбер https://chats.viber.com/lodahotline_bot та Телеграм https://t.me/lodahotline_bot
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОДА.
Через них можна отримати актуальну корисну інформацію (адреси військкоматів, укриттів, центрів прийому гуманітарної допомоги, щодо черг на кордонах, транспорту). Також через чат-боти можна подати звернення.
Просимо не телефонувати на «Гарячу лінію Львівської області» із дріб’язковими проблемами. Адже кожен дзвінок – це одна зайнята лінія. Просимо використовувати чат-боти.
Через значну кількість дзвінків «Гаряча лінія Львівської області» прийматиме лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ.
Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат ботів.
Якщо Ви перебуваєте в межах Львівської області телефонуйте за коротким номером 112, якщо на території інших областей – 032 259 60 31.