Новини

Facebook заблокував ботоферми “Слуги народу”, Гройсмана і Деркача

Соцмережа Facebook у квітні 2021 року видалила кілька десятків профілів, що пов’язані з партією “Слуга народу”, Андрієм Деркачем та Володимиром Гройсманом.

Про це повідомляє пресслужба соцмережі, передає видання “Букви“.

Підставою для видалення названа “скоординована неавтентична поведінка”. Це поняття у Facebook тлумачать як “скоординовані зусилля для маніпулювання публічними дебатами задля стратегічної мети, де фальшиві акаунти є основними для операції”.

“Ми видалили 105 облікових записів Facebook, 24 сторінки та 5 облікових записів Instagram, які були створені в Україні та націлені на аудиторію всередині країни. Ми почали вивчати діяльність цих сторінок після перегляду розслідувань українського видання “Букви”. Наше розслідування виявило зв’язки з особами, пов’язаними з політичною партією в Україні “Слуга народу”, – йдеться в повідомленні.

Загалом на просування сторінок витратили близько 210 тисяч доларів.

Мережа публікувала дописи українською та російською мовами про політику, корупцію, сатиру про COVID-19, слова на підтримку “Слуги Народу” й чинної української влади. Окрім підтримки партії і президента, мережа займалася критикою опозиційних партій та політиків, зокрема Петра Порошенка та Віталія Кличка.

Нижче наведено зразок контенту, розміщеного на деяких із цих сторінок і облікових записів.

Окрім того, соцмережа видалила 477 акаунтів Facebook, 363 сторінки, 35 груп та 29 акаунтів Instagram, які були створені в Україні та націлені на аудиторію всередині країни.

“Ґрунтуючись на повідомленні ФБР, ми почали вивчати і розкривати цю орієнтовану на Україну діяльність, яку ми приписали юридичним і фізичним особам, які перебувають під санкціями Міністерства фінансів США – Андрію Деркачу, Петру Журавлю і пов’язаним із Begemot-linked media, а також політичним консультантам, які пов’язані з Володимиром Гройсманом та Олегом Кулінічем”, – зазначили в Facebook.

Facebook вважає, що ця мережа ботів здійснювала довготривалу інформаційну операцію, спрямовану на просування сприятливого для Деркача, Гройсмана й Кулініча контенту. На просування мережі витратили майже пів мільйона доларів.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Яворові відкрили пам’ятний знак

«Алея пам'яті Героїв Яворівської громади»

10 години тому

У Львові можуть закритись 50 ресторанів

Дивне повідомлення власника мережі Фест

11 години тому