Спеціалізована антикорупційна прокуратура направила до суду обвинувальний акт у кримінальному провадженні за фактом розтрати коштів під час закупівлі двигунів для потреб Збройних сил України, фігурантом якого є директор Львівського бронетанкового заводу.
Як повідомила прес-служба САП, обвинувальний акт 11 липня направлено до Солом’янського районного суду міста Києва.
Як зазначається у повідомленні, детективи Національного антикорупційного бюро України завершили досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом розтрати 14,5 млн грн під час закупівлі двигунів для потреб ЗСУ і склали обвинувальний акт стосовно посадових осіб ЗСУ та державного підприємства «Львівський бронетанковий завод» (ДП «ЛБТЗ»).
«Зокрема, статус обвинувачених у справі мають п’ятеро осіб: директор ДП «ЛБТЗ» (ч.5 ст.191 Кримінального кодексу України, ч.2 ст.366 КК України); заступник директора ДП «ЛБТЗ» з комерційних питань (ч.5 ст.191, ч.2 ст.366 КК України); начальник Центрального бронетанкового управління ЗСУ, генерал-майор (ч.5 ст.191 КК України); начальник відділу в управлінні ЦБТУ ЗСУ, полковник (ч.5 ст.191 КК України); засновник ТОВ «Булет Лайн» (ч.5 ст.27 ч.5 ст.191 КК України)», – інформує прес-служба відомства.
За версією слідства, у 2015 році вказані особи у змові зі засновником ТОВ із ознаками фіктивності та за участі інших фірм розробили та реалізували корупційну схему із закупівлі запасних частин та комплектуючих до бронетанкового озброєння і техніки, чим вчинили розтрату бюджетних коштів.
У 2015 році ДП «ЛБТЗ» мав поставити Центральному бронетанковому управлінню Збройних Сил України (ЦБТУ ЗСУ) 40 нових двигунів В-46-6 для танків Т-72, за що отримав від ЦБТУ ЗСУ 28,56 млн грн. За документами, «ЛБТЗ» придбав двигуни у ТОВ «Булет Лайн» і поставив ЦБТУ ЗСУ. Насправді ж, як з’ясувало слідство, двигуни надійшли на завод від третьої сторони без жодних документів; договір із ТОВ був виготовлений лише для приховання реального місця постачання, а двигуни були не новими, а такими, що були у використанні та пройшли капітальний ремонт. До того ж, ці самі двигуни у 2008–2009 вже були реалізовані підприємствам на внутрішньому ринку як надлишкове майно Міністерства оборони України. За версією слідства, внаслідок таких дій державному бюджету завдано збитків на суму 14,5 млн грн.
Як раніше повідомлялося, розслідування вказаних фактів детективами Національного антикорупційного бюро України тривало з листопада 2016 року.
У липні 2017 року особам, причетним до реалізації корупційної схеми, повідомлено про підозру.