Новини

До Дня Незалежності для проїзду відкриють частину вулиці Степана Бандери

Реконструкція вул. С. Бандери триває. Підрядна організація ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» проводить роботи на кількох відрізках. Передбачають, що відкривати вулицю для проїзду будуть поетапно, в залежності від завершення ремонтних робіт на окремих частинах. Першу ділянку – від вул. Чупринки до вул. Коновальця, мають намір відкрити до Дня Незалежності.

Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛМР.

«Роботи на вул. С. Бандери йдуть активно. Так виглядає, що все найскладніше вже зроблено. 90% усіх мереж вже замінено і більша частина вул. Бандери вже забрукована. Постараємось до Дня Незалежності відкрити проїзд від вул. Чупринки до вул. Коновальця. А до вул. Городоцької роботи будуть тривати до кінця року, бо ще є багато речей, які не були враховані, коли робився проєкт. Тому ми прийняли рішення щодо проєктів, аби робити надалі архітектурні конкурси на проєкти, щоб перемогу отримували ті, хто мислять на два-три кроки вперед. Якщо подивитись сьогодні на цей проєкт, який виграв тендер, то він суттєво відкоригований, бо не враховував реалії нинішнього часу. Було багато зауважень від активістів, ми в процесі все враховували і виправляли. На фініш будемо мати прекрасну вулицю, з хорошим освітленням, велодоріжками, хідниками, кишеньками для паркування машин. Люди будуть себе тут почувати гідно – і ті, хто на ровері, і ті, хто пішки ходить, хто на громадському транспорті, ті, хто їде машиною.

Якщо говорити про вартість самих робіт, то вона не міняється, це є тендерна сума. Якщо говорити про суму на проєктування, то це ще проєктант має доплатити місту за те, що ми втратили час через непродуманість проєктних рішень.

Є ще дискусія по вул. Городоцькій, адже має бути підключення з вул. Бандери. Буде питання, що на якийсь час треба зупиняти рух. Ми зараз шукаємо варіанти, як мінімізувати проблеми для мешканців Львова.

Завдання чітке – до кінця року всі ремонтні роботи тут мають бути завершені.

Коли ми відкриємо ділянку до вул. Коновальця, то трамвай ще не поїде. Але проїзд від вул. Чупринки до вул. Коновальця буде дозволений для приватного транспорту, велосипедистів.

Ще одне питання, яке не було враховано проєктом – це підпірна стінка біля Органного залу, бо вона нахилена. Довжина тої стінки 170 м. Також ми ставимо завдання, що вартувало б її зробити та забути. Треба робити коригування проєкту та передбачати кошти. Кожен момент реконструкції – це багато проблем, бо по проєкту є одне, а відкриваєш – все інакше. Також треба жити в ногу з часом.

Вул. Бандери з точки зору виконання робіт робиться надійно, а щодо темпів – я не задоволений, я би хотів, щоб це все було зроблено на вчора. Але є реалії і наше життя. Але всі роботи мають бути завершені до кінця року і Львів отримає якісну вулицю та хорошу інфраструктуру», – прокоментував міський голова Львова Андрій Садовий.

Як додав Микола Власюк, директор ЛКП «Львівавтодор», підрядник також переробить вул. Професорську. Її мають завершити, разом з підпірною стінкою, до кінця року.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом початок липня на вул. С. Бандери виконано такі ремонтні роботи:

  • Демонтаж трамвайних колій – 2985,6 м. п.
  • Демонтаж бруківки – 6347 м2
  • Демонтаж тротуарної плитки 30х30 – 1500 м2
  • Демонтаж бордюра з природного каменю – 450 м. п.
  • Влаштовано каналізаційний колектор Ø 1200 – 632 м.п.
  • Влаштовано каналізаційний колектор Ø 1000 – 28 м.п.
  • Влаштовано каналізаційний колектор Ø 630 – 150 м.п.
  • Влаштовано каналізаційний колектор Ø 906 – 115 м.п.
  • Влаштування водопроводу Ø 225 – 1390 м. п.
  • Влаштування водопроводу Ø 110 – 39 м.п.
  • Влаштовано каналізаційні камери – 30 шт.
  • Влаштовано пожежний гідрант – 2 шт.
  • Замощення бруківкою – 2706 м2
  • Влаштування бетонного бордюра – 1011 м.п.
  • Влаштування гранітного бордюра – 928 м.п.
  • Замощення паркомісць гранітною бруківкою – 230 м2.

«Ділянка від вул. Чупринки до вул. Коновальця завершується комплексно, тобто зараз тут ми доробляємо верхнє покриття, велодоріжки, зелені зони, а всі мережі вже замінені. Лише перед запуском трамвая буде встановлено контактну мережу, а опори контактної мережі вже всі стоять.

На ділянці від вул. Антоновича до вул. Городоцька на 90% замінені інженерні мережі. До кінця наступного тижня плануємо завершити переключення водопроводу. На ділянці від вул. Антоновича до вул. Героїв УПА залишається перепідключити будинки і встановити дощоприймачі. А від вул. Городоцька до вул. Федьковича вже замощуємо трамвайну колію», – додав Віктор Онищук, інженер з інженерних мереж ТзОВ «ОНУР».

Також, за словами мера Львова, є проєкт ремонту вул. Федьковича і зараз департамент житлового господарства та інфраструктури ЛМР повинен продумати логістику як його реалізувати.

«Якщо вул. С. Бандери є закрита, то хотілось би розпочати роботи і на вул. Федьковича, але ми в бюджеті коштів не передбачили на це. Однак, якщо знайдемо варіанти дофінансування, то можливо частину дороги ще цього року зробимо. Взагалі вул. Федьковича і пл. Липнева – це великий проєкт, адже незабаром буде оголошений архітектурний конкурс на новий вигляд і реконструкцію ринку «Привокзальний». Це має бути один з найкращих продовольчих ринків в Україні. Тому тут має бути краса і порядок», – прокоментував міський голова Львова Андрій Садовий.

Нагадаємо, проєктно-кошторисна документація на реконструкцію вул. С. Бандери була розроблена у 2020 році проєктною організацією ТзОВ «ТрамДорПроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».

Проєктом реконструкції вул. С. Бандери передбачається: повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів; зрізка зелених насаджень, які попадають в межі виконання робіт; реконструкція всіх інженерних мереж, згідно з наданими технічними умовами служб міста; влаштування проїзної частини і суміщених з нею нових трамвайних колій посередині вулиці; влаштування контактної мережі трамваю, вуличного електроосвітлення; влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг та, на окремих ділянках, – велосипедних доріжок; влаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків; влаштування тротуарів і пішохідних зон з забезпеченням умов для пересування маломобільних груп населення; благоустрій вуличного простору.

Загалом буде відремонтовано всю вулицю, протяжність якої 1,05 км. Виконуватиме роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» на замовлення ЛКП «Львівавтодор». Загальна вартість реконструкції, згідно з договором підряду, укладеним між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур», – 209 499 990 грн.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Яворові відкрили пам’ятний знак

«Алея пам'яті Героїв Яворівської громади»

7 години тому

У Львові можуть закритись 50 ресторанів

Дивне повідомлення власника мережі Фест

8 години тому