Зв’язківці Львівської залізниці посилили антивандальний захист обладнання. Для забезпечення безпеки руху поїздів та запобігання втручанню сторонніх осіб у роботу магістралі впродовж минулого року в господарстві сигналізації та зв’язку регіональної філії «Львівська залізниця» було реалізовано понад 150 заходів додаткового захисту пристроїв СЦБ та зв’язку від спроб крадіжок і умисного псування.
Як пише «Четверта студія» з посиланням на «Магістраль», надійним захистом, що вже не один рік доводить свою ефективність, є 800-кілограмові залізобетонні саркофаги, якими залізничники накривають дросель-трансформатори. Впродовж минулого року на Львівській залізниці було встановлено 108 таких конструкцій на дільницях обслуговування Львівської, Стрийської, Мукачівської та Ужгородської дистанцій сигналізації і зв’язку. Таким чином, майже половина із загальної кількості «дроселів», що забезпечують роботу магістралі, надійно захищені від стороннього втручання.
Як раніше повідомлялося, спеціалісти Безлюдівської дільниці Харківського територіального управління філії «БМЕС» у 2018 році отримали замовлення на виробництво 700 залізобетонних саркофагів для залізничних дросель-трансформаторів (пристроїв зв’язку, які найчастіше крадуть злодії).
На відміну від металевого зразка залізобетонна конструкція не лише надійніша (пошкодити її може хіба що бульдозер, і то не суттєво), а й значно дешевша. За ціною нового дросель-трансформатора можна виготовити шість залізобетонних коробів.