Сьогодні, 7 березня, Львівська обласна державна адміністрація спільно з ДУ «Офіс з просування експорту України» провели практичний семінар для підприємців «Як продати свій бренд на глобальних ринках: маркетинг, візуальна айдентика й елементи орендування». Захід відбувся з метою підвищення рівня обізнаності учасників щодо особливостей формування власного бренду на зовнішні ринки. Про це інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА.
Відтак, в межах заходу учасники ознайомились із інструментами підкреслення переваг продукту, керуючись запитами клієнтів, а також дізнались як за допомогою маркетингу створити позитивний образу товару, виявити потенційну аудиторію та познайомити її з індивідуальними особливостями бренду через візуальну айдентику.
Спікер семінару – експерт з питань брендингу, розробки маркетингових стратегій, корпоративної айдентики та реклами з понад 17-річним досвідом на посаді арт-директора Дан Міккін.