Львів’яни вказують на прорахунки у запланованій реконструкції площі І.Франка і обурюються авторами «урбаністичного» покращення площі І.Франка.
Як пише «Четверта студія», на сторінці спільноти «Львів без корків» Igor Grynechko зазначає кілька невідповідностей в планах реконструкції площі І.Франка у Львові.
«Чергова урбанятина від ЛМР. Отже в планах реконструкція площі Франка, де автори відверто брешуть про покращення.
Нажаль жодних якісних покращень немає, далі багато пересічень потоків, що в свою чергу призведе до заторів і ДТП. Шкода…
Опубликовано Святославом Товстигой Вторник, 3 ноября 2020 г.
У Львівській міськраді визначили остаточний варіант реконструкції пл. Івана Франка у центрі міста. Проект, який почнуть реалізовувати у 2021 році, увібрав у себе найкращі рішення з 12-ти розроблених варіантів реконструкції цієї площі.
Про це повідомляє ZAXID.NET.
Як пояснив керівник відділу транспортного планування та моделювання ЛКП «Львівавтодор» Роман Зубачик, площа є складним транспортним вузлом, адже тут сходяться магістральні вулиці та пролягають сім маршрутів громадського транспорту, Тому для реконструкції площі розробили 12 варіантів із різною конфігурацією смуг, розташуванням зупинок та організацією руху на перехресті.
«Складності цій площі додає те, що поруч є перехрестя вул. Франка – Стрийська – Шота Руставелі, де також зливаються транспортні потоки з магістральних вулиць південної частини міста. Покриття на площі з бруківки є джерелом шумового забруднення, утворює вібрації, викликає труднощі при перетині перехрестя пішоходами та велосипедистами. Крім важливого транспортного значення, площа має й історичну цінність – у її центрі розташований сквер», – розповідає Роман Зубачик.
Усі варіанти реконструкції площі перевіряли через транспортне комп’ютерне моделювання. Після перевірки обрали остаточний, що передбачає організацію руху автотранспорту по всіх сторонах трикутника пл. Франка. Від Стрийського ринку до центру та до вул. Вітовського облаштують дві виділені смуги. Ще одна виділена смуга буде від вул. Вітовського до Стрийського ринку.
«Щодо приватного транспорту, то якщо раніше водії, котрі рухалися з вул. Вітовського до центру оминали трикутну площу, робивши спершу поворот праворуч, а далі – поворот ліворуч, то в пропонованій схемі вони будуть рухатися прямо без додаткових маневрів і проїжджатимуть площу швидше. Водночас трамвай буде мати свою окрему смугу руху на цій ділянці і під час зупинки не буде блокувати рух приватного транспорту», – пояснює Роман Зубачик.
На площі також передбачені дві зупинки громадського транспорту, перед будинком №78 на вул. Франка. Одна з цих зупинок буде острівною, так званою «віденською». Ще дві острівні зупинки будуть у напрямку від центру: на підході до пл. Франка біля будинку №77, інша – на ділянці від Стрийського ринку. Близьке розташування зупинок, кажуть у мерії, дозволить робити пересадки з одного транспорту на інший.
Для пішоходів побільшає безпечних переходів із усіх сторін площі. Роман Зубачик додає, що затримок транспорту на підходах до пл. Франка та заторів має стати менше, натомість збільшиться швидкість проїзду транспорту.
Реконструювати площу планують у 2021 році. Вартість робіт поки не відома, адже міськрада ще має замовити і виготовити робочий проект.