Галерея

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

У Саудівській Аравії завершилися найскладніші і небезпечні випробування у світі – ралі-рейд Dakar. Він проходив з 1 по 14 січня 2022 року через розмаїття доріг та ландшафтів: пустелю Дехна, плато Неджд та гірський хребет Тувайк.

Про це пише Четверта студія з посиланням на КМАМК.

Український екіпаж (Команда КМАМК) брав участь у марафоні Dakar Classic у складі пілота Сергія Малика, штурмана Любомира Шумакова та механіка Сергія Мартовенка. На вантажівці Renault Kerax D-50 спортсмени пройшли майже 7800 кілометрів, прокладаючи собі шлях через безжальні гравійні ділянки та підступні піщані дюни.

Маршрут ралі-рейду Dakar-2022 пролягав через Джидду, Хаіль Аль-Артавію, Аль-Каісуму, Эр-Ріяд, Аль-Давадімі, Ваді-ад-Давасир та Бішу. Серед 142 учасників Dakar Classic: український екіпаж демонстрував гарні результати.

В марафоні Dakar Classic екіпаж Сергія Малика, Любомира Шумакова та Сергія Мартовенка в групі вантажних машин H1T посів 11 місце.

Кожного дня Команда КМАМК не могла спрогнозувати, що їх чекає на шляху. Іноді проблеми з машиною, під час проходження дистанцій, ставали причиною втрат у спортивних результатах: то негаразди з двигуном (в силовому агрегаті працювало п’ять циліндрів з шести), то коробка перемикання передач, то щеплення, то реактивна тяга, то допоміжний каркас. Але українці впоралися з усіма пригодами та негараздами.

У цьому екстремальному змаганні, погода на ралі-рейді Dakar може стати вирішальним фактором, адже в пустелях трапляються піщані бурі і навіть зливи. Так сталося з українськими спортсменами. Другий етап марафону Dakar Classic, де мав їхати наш екіпаж, було скасовано через повінь у регіоні. Через глобальні потопи позашляховики тонули по лінію вікон. Грунтові дороги стали в’язкими й складнопрохідними навіть для спортивних вантажівок, а запланований маршрут – небезпечним для учасників.

Dakar-2022 виявився для Команди КМАМК не тільки захоплюючою пригодою, а і випробуванням на стійкість. Серед неймовірних пейзажів Саудівської Аравії екіпаж разом пройшов через усі труднощі.

Після цього спекотного регіону, українців чекають нові випробування на засніжених трасах гірських серпантинів ралі Монте-Карло, яке відбудеться з 31 січня по 2 лютого 2022 року. Команда КМАМК отримала запрошення від організаторів Rallye Monte-Carlo Classique та вже підтвердила свою участь. Їхатимуть спортсмени на автомобілі українського виробництва ЗАЗ – 965. Бортовий номер екіпажу – 406.

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

20 хв. тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

1 годину тому