Галерея

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

У Саудівській Аравії завершилися найскладніші і небезпечні випробування у світі – ралі-рейд Dakar. Він проходив з 1 по 14 січня 2022 року через розмаїття доріг та ландшафтів: пустелю Дехна, плато Неджд та гірський хребет Тувайк.

Про це пише Четверта студія з посиланням на КМАМК.

Український екіпаж (Команда КМАМК) брав участь у марафоні Dakar Classic у складі пілота Сергія Малика, штурмана Любомира Шумакова та механіка Сергія Мартовенка. На вантажівці Renault Kerax D-50 спортсмени пройшли майже 7800 кілометрів, прокладаючи собі шлях через безжальні гравійні ділянки та підступні піщані дюни.

Маршрут ралі-рейду Dakar-2022 пролягав через Джидду, Хаіль Аль-Артавію, Аль-Каісуму, Эр-Ріяд, Аль-Давадімі, Ваді-ад-Давасир та Бішу. Серед 142 учасників Dakar Classic: український екіпаж демонстрував гарні результати.

В марафоні Dakar Classic екіпаж Сергія Малика, Любомира Шумакова та Сергія Мартовенка в групі вантажних машин H1T посів 11 місце.

Кожного дня Команда КМАМК не могла спрогнозувати, що їх чекає на шляху. Іноді проблеми з машиною, під час проходження дистанцій, ставали причиною втрат у спортивних результатах: то негаразди з двигуном (в силовому агрегаті працювало п’ять циліндрів з шести), то коробка перемикання передач, то щеплення, то реактивна тяга, то допоміжний каркас. Але українці впоралися з усіма пригодами та негараздами.

У цьому екстремальному змаганні, погода на ралі-рейді Dakar може стати вирішальним фактором, адже в пустелях трапляються піщані бурі і навіть зливи. Так сталося з українськими спортсменами. Другий етап марафону Dakar Classic, де мав їхати наш екіпаж, було скасовано через повінь у регіоні. Через глобальні потопи позашляховики тонули по лінію вікон. Грунтові дороги стали в’язкими й складнопрохідними навіть для спортивних вантажівок, а запланований маршрут – небезпечним для учасників.

Dakar-2022 виявився для Команди КМАМК не тільки захоплюючою пригодою, а і випробуванням на стійкість. Серед неймовірних пейзажів Саудівської Аравії екіпаж разом пройшов через усі труднощі.

Після цього спекотного регіону, українців чекають нові випробування на засніжених трасах гірських серпантинів ралі Монте-Карло, яке відбудеться з 31 січня по 2 лютого 2022 року. Команда КМАМК отримала запрошення від організаторів Rallye Monte-Carlo Classique та вже підтвердила свою участь. Їхатимуть спортсмени на автомобілі українського виробництва ЗАЗ – 965. Бортовий номер екіпажу – 406.

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Українці завершили свою участь у найскладнішому ралі-марафоні у світі Dakar-2022

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Яворові відкрили пам’ятний знак

«Алея пам'яті Героїв Яворівської громади»

7 години тому

У Львові можуть закритись 50 ресторанів

Дивне повідомлення власника мережі Фест

8 години тому