Команда Київського Міського АвтоМотоКлубу пройшла вже шість етапів міжнародного змагання. Думка екіпажу про те, що кожен наступний день на ралі-рейді «Дакар» буде все складнішим – знаходить своє підтвердження.
Про це пише Четверта студія з посиланням на КМАМК.
«Дакар» посилає спортсменам нові виклики. Український екіпаж у складі Сергія Малика, Любомира Шумакова й Сергія Мартовенка продовжує долати складні дороги, бездоріжжя і пустелю Саудівської Аравії.
Негаразди з двигуном і з коробкою перемикання (КПП) часом не дозволяють вести безкомпромісну боротьбу. Станом на п’ятницю в силовому агрегаті працює п’ять циліндрів з шести. В результаті, з одного боку не можна отримати його повну віддачу, з іншого – в будь-який час мотор може відмовити остаточно.
В КПП відмовив нижній ряд, що призвело до занурення в пустельні піски. На одній з дюн в Renault Kerax киянам «не вистачило» низької швидкості й вантажівка одним мостом зарилася у пісок. Машину довелося просто відкопувати, але знаєте що? Ця неприємна ситуація показала, як конкуренти стають найвідданішими друзями, коли ти цього потребуєш. Друзі з Франції Team holeshot compétition на вантажівці MAN допомогли витягнути вантажівку українського екіпажу.
За підсумками 6 етапу екіпаж Команди КМАМК на 95 місці в категорії «Classic» та на 97 місці в загальному заліку.
П’ятницю можна вважати екватором марафону. На спортсменів очікує субота – один вихідний день, а після цього ще стільки ж складних та виснажливих кілометрів як позаду.
Нагадаємо, що Команда КМАМК бере участь у марафоні «Дакар» в заліку Dakar Classic, який складається з раритетних автомобілів, які були виготовлені до 1999 року. Цього року тут стартувало 142 машини.
Команда КМАМК їде на спортивній вантажівці Renault Kerax D-50 4×4 (об’єм двигуна – 12,8 л., потужність – близько 700 к.с.). Бортовий номер екіпажу на Дакарі – 913.
Після участі у Дакарі, Команда КМАМК прямує до Монако, на наступні змагання, де з 31 січня по 2 лютого 2022 року відбудеться міжнародне історичне ралі – Rallye Monte-Carlo Classique. Їхатимуть наші учасники на автомобілі українського виробництва ЗАЗ – 965.
За рекомендацією орагнізаторів – авто має бути максимально автентичним, тому, долати засніжену трасу гірських серпантинів ралі, українці будуть на транспорті без особливих допрацювань. Бортовий номер екіпажу на ралі Монте-Карло – 406.