Галерея

У Львові покинули Maybach вартістю 120 000 доларів

У Львові виявили занедбаний Maybach 62S 2006 року випуску на дніпропетровських номерах – один з 492 екземплярів найдовшої та найдорожчої модифікації німецького ультра-люксу.

Про це пише Четверта студія.

Про знахідку повідомив сайт “ТопЖир”, а стан автомобіля красномовно свідчить: це не тимчасова зупинка експлуатації, а багаторічне забуття машини вартістю у півмільйона доларів на момент покупки.

Опублікована ціна – $120 000. Для контексту: Maybach 62S на аукціонах Classic.com продаються від $80 000 до $345 000 залежно від стану.

Львівський екземпляр з 58 000 км пробігу та очевидними проблемами пневмопідвіски потрапляє у середній сегмент цього діапазону – не занадто дешево, але й не презентабельна машина.

Занедбаний Maybach на фото помітно “присів” – класична ознака відмови пневматичної підвіски Airmatic Dual Control. Ця система є однією з найскладніших та найдорожчих у обслуговуванні серед усіх масових виробників.

Серце Maybach 62S – 6,0-літровий V12 біturbo M285 E60 LA від Mercedes-AMG потужністю 612 к.с. Це розширена та форсована версія базового 5,5-літрового M285, що розвивав 550 к.с. у стандартних 57/62.

Технічна специфікація двигуна:

Алюмінієвий блок з чавунними гільзами, кут розвалу 60°, три клапани на циліндр (два впускних, один випускний) та системою безпосереднього впорскування HFM-SFI третього покоління. Два турбокомпресори IHI VGS змінної геометрії створюють максимальний тиск наддуву 0,85 бар.

Крутний момент становить 1000 Нм при 2300-4000 об/хв – показник, який дозволяє 2 680-кілограмовому лімузину розганятися до 100 км/год за 4,5 секунди. Для порівняння: це швидше за Porsche 911 Carrera 997.1 тієї ж епохи.

Проблема довговічності: M285/M275 славиться хронічними проблемами з турбокомпресорами після 100-120 тисяч кілометрів. Характерна несправність – течі масла через зношування підшипників турбін, що призводить до сизого диму з вихлопу. Заміна турбін – €12-18 тисяч за комплект оригінальних запчастин.

Другий типовий дефект – відмова електромагнітних клапанів регулювання геометрії турбін. Симптоми: провали тяги на 2000-3000 об/хв, загоряння Check Engine з кодом P0299 (недостатній тиск наддуву).

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові встановлять нові антивандальні урни

У Личаківському районі

31 хв. тому

У Львові на працівника ТЦК напали із газовим балончиком

Львів’янина покарали за напад газовим балончиком на працівника ТЦК та поліцейського

48 хв. тому

Смерть працівника ТЦК як наслідок токсичних наративів

КРИЗА ДОВІРИ ТА ЦІНА ДЕЗІНФОРМАЦІЇ: СМЕРТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ У ЛЬВОВІ, ЯК НАСЛІДОК ТОКСИЧНИХ НАРАТИВІВ

7 години тому

У Львові вулицю Мазепи розширять до 4 смуг

У Львові у середині грудня розпочнуть ремонтувати вул. Мазепи. Це — один із ключових інфраструктурних проєктів міста, що має…

7 години тому