Галерея

Скандальний залізничник Лещенко допоможе Козицькому прокласти колію до Рави-Руської

Сьогодні у Львівській ОДА підписали Меморандум про співпрацю щодо розбудови залізничної інфраструктури на території Рава-Руської міської територіальної громади. Документ має на меті закріпити й розширити співробітництво з відновлення європейської колії на відрізку Держкордон (Гребенне) – Рава-Руська.

Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОДА.

Документ уклали між чотирма сторонами: Львівською облдержадміністрацією, Рава-Руською міською радою та Добросинсько-Магерівською сільською громадою, акціонерним товариством «Українська залізниця».

Технічне завдання проєкту передбачає капітальний ремонт колії європейського зразка завдовжки 8 кілометрів, а також реконструкцію залізничного вокзалу у м. Рава-Руська з можливістю проводити митний контроль.

«Загальний проєкт передбачає будівництво євроколії між Варшавою та Києвом через Львів. Першим його етапом має стати прокладання нового 8-кілометрового відрізка вузькоколійки між Рава-Руською і Держкордоном. Ініціатива належить нам, Львівщині. Почати плануємо вже – з виготовлення ПКД за кошти громад та області. Це коштуватиме 4 мільйони гривень. На нього за 6 років анонсували скерувати з держбюджету 200 млрд гривень. Євроколія означає об’єднання якісними пасажирськими перевезеннями дві європейські столиці. А відтак – підвищення пасажиропотоку, збільшення дипломатичних, підприємницьких контактів та туризму», – наголосив очільник області Максим Козицький.

Скандальний залізничник Лещенко допоможе Козицькому прокласти колію до Рави-Руської

Скандальний залізничник Лещенко допоможе Козицькому прокласти колію до Рави-Руської

Скандальний залізничник Лещенко допоможе Козицькому прокласти колію до Рави-Руської

Скандальний залізничник Лещенко допоможе Козицькому прокласти колію до Рави-Руської

Скандальний залізничник Лещенко допоможе Козицькому прокласти колію до Рави-Руської

Загалом проєкт має стати частиною президентської програми «Велике будівництво» у напрямі оновлення Укрзалізниці. Виготовити проєктно-кошторисну документацію мають у поточному році.

Замовником робіт виступає Рава-Руська міська рада. Спільно з Добросинсько-Магерівською сільською громадою вони здійснюватимуть співфінансування на виготовлення проєктно-кошторисної документації з відновлення європейської колії на відрізку Держкордон (Гребенне) – Рава-Руська та реконструкції вокзального комплексу на території Рава-Руської міської територіальної громади.

Своєю чергою, акціонерне товариство «Українська залізниця» надає необхідну інформацію для підготовки ПКД та взаємодіє у процесі одержання необхідних погоджувальних документів.

«Згідно з проєктно-кошторисною документацією, 1 млн гривень мають спрямувати на залізничний вокзал, ще 3 – на виготовлення ПКД реконструкції залізничного сполучення від Держкордону до Рава-Руської. Найбільший вплив цей проєкт матиме звичайно на нашу громаду та сусідню (Добросинсько-Магерівську). Адже це додаткова точка зв’язку залізничного сполучення з Польщею, яка зараз визначається, яким чином формувати транспортні коридори. Один з них мав би передбачати вихід на Рава-Руську. Для Львівщини це означає додаткові надходження до місцевих та державного бюджетів у вигляді митних платежів, зборів, податків», – голова Рава-Руської міської громади Іван Івануса.

Найкоротшим та найзручнішим залізничним сполученням (339 км) між Варшавою та Львовом є шлях через прикордонний перехід Гребенне – Рава-Руська.

Ширина теперішньої залізничної колії між ст. Львів та ст. Рава-Руська становить 1520 мм, в той час, як ширина колії на дільниці Рава-Руська – Гребенне – Варшава – 1435 мм. Це зумовлює потребу у перестановці візків рухомого складу, або ж пересадку пасажирів, перевантаження вантажів, що і собі створює незручності для користувачів залізничного транспорту та створює технологічні перепони в організації злагодженого перевізного процесу.

На сьогодні з Варшави до прикордонного переходу Гребенне курсують поїзда колією європейського стандарту. Від Держкордону до станції Рава-Руська також наявна євроколія, яка з 2005 року не експлуатується, перебуває у незадовільному стані та потребує капіталовкладень. Для відновлення дільниці Рава-Руська – Держкордон необхідно виконати комплекс капітальних робіт.

Відновлення європейської колії на відрізку Держкордон (Гребенне) – Рава-Руська в межах Рава-Руської міської ТГ надалі дозволить продовжити реалізацію масштабного проєкту Євроколія Варшава-Львів» до станції «Брюховичі», який дасть можливість розвинути пасажирські перевезення, стане альтернативою іншим видам транспорту для перетину кордону та розвантажить пункти пропуску.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові горіло сміття Садового (ВІДЕО)

Перед черговим кредитом на Пластову

29 хв. тому

Гончаренко закликав скликати позачергову Раду

Через ситуацію на Харківщині

45 хв. тому

Фінансова підтримка на закупівлю товарів для потреб Сил оборони: триває акредитація підприємств та волонтерських організацій

Акредитацію реалізовують в межах Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області на 2021 – 2025 роки

3 години тому