Галерея

«Сільпо» запустили свій foodtech у Львові (ФОТО)

21 липня 2021 — У Львові стартував foodtech-проєкт «Сільпо» — експрес-доставка ресторанних страв «Сільпо» Resto.

Про це ІВ Четверта студія повідомила прес-служба Fozzy Group.

Для нового проєкту компанія відкрила 4 dark kitchen і ще 4 відкриють до кінця місяця. Крім того, у Львові вже тестується заміська доставка по населеним пунктам:  Зимна Вода, Рудне, Рясне-Руське, Скнилів, Оброшине. Для покриття передмістя залучено хаб, який група компаній Fozzy Group відкрила в березні на базі технопарку в селі Зимна Вода.

Сервіс експрес-доставки ресторанних страв «Сільпо» Resto було започатковано у  травні 2021 року. Трохи більше, ніж за місяць було відкрито 11 dark kitchen у Києві та здійснено повне покриття столиці. Тепер Resto заходить у Львів. Темпи експансії високі — запускаються по 2-3 dark kitchen на тиждень, кожна з котрих  покриває окремі полігони доставки.

«Сільпо» Resto — мультиресторан в один клік. Популярні страви різних кухонь світу: піца, суші, вок, боули та  бургери готуються з-під ножа на професійних dark kitchen. Щоб сконцентруватися на високій швидкості приготування та технологічності, Resto працює тільки на доставку і тільки онлайн.

«Ми щодня моніторимо основні показники сервісу: швидкість приготування, збірки замовлення та доставки, та фіксуємо NPS (індекс лояльності гостей — на скільки Гості задоволені сервісом і готові рекомендувати нас). Сьогодні ми готуємо менш ніж за 10 хвилин, збираємо замовлення за 4 хвилини, а загальний час від замовлення до отримання — в середньому 40 хвилин», — розповідає керівниця проєкту «Сільпо» Resto Ірина Фасхетдінова.

Доставку можна замовити на сайті resto.silpo.ua. Ресторанні страви привозять власні кур’єри «Сільпо» Resto — смаковершники на екодружніх і мобільних електроскутерах. Доступні всі варіанти оплати: карткою онлайн, готівкою та карткою при отриманні — кур’єри привозять термінали із собою.

«Ми вирішили готувати улюблені страви бездоганної якості та зробити максимально комфортним життя наших гостей. Тому і маркетингові акції у нас високочутливі до потреб гостей — від ролів за 1 гривню до подарункових промокодів на перегляд кіноновинок у колаборації з MEGOGO. Resto, як і «Сільпо» — це не тільки про продукт, але й про емоції », — додає Іван Білоконний, маркетолог проєкту.

У планах компанії — швидке покриття інших міст, наступна на черзі — Одеса.

«Сільпо» запустили свій foodtech у Львові

«Сільпо» запустили свій foodtech у Львові

«Сільпо» запустили свій foodtech у Львові

«Сільпо» запустили свій foodtech у Львові

Коментарі

Олег Довганик