У Міжнародному аеропорту «Львів» імені Данила Галицького 17 працівників служби наземного обслуговування оновили знання та сертифікацію з дисципліни «Управління транспортними засобами для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти».
Про це пише Четверта студія з посиланням на пресслужбу аеропорту.
Наші працівники служби наземного обслуговування є фанатами своєї справи та професіоналами.
З нетерпінням чекають на відновлення роботи аеропорту, тому охоче разом з сертифікованими інструкторами пригадали, як оперувати схемами під’їзду, від’їзду та маневрування транспортних засобів в зоні наземного обслуговування, стандартними схемами розміщення допоміжного обладнання.
Ретельно проговорили сигнали, що подаються при керівництві під’їздом/від’їздом спецмашин до/від повітряного судна, а також навчилися чітко та коректно діяти згідно встановлених правил та процедур під час нестандартних ситуацій.
Важливо, що в час війни навчальний відділ львівського аеропорту не лише продовжує роботу, але й успішно розвивається, про що свідчить отриманий сертифікат на право проводити первинне і повторне (підвищення кваліфікації) навчання працівникам авіаційної галузі за наступними програмами:
🔹обслуговування пасажирів;
🔸обробка багажу в сортувальній зоні та зоні видачі багажу;
🔹обслуговування на пероні;
🔸 обслуговування ТЗ для наземного перевезення екіпажів, пасажирів, багажу, вантажів та пошти;
🔹безпека в контрольованій зоні обмеженого доступу.
Нещодавно цей список доповнився ще трьома напрямами підготовки для персоналу з наземного обслуговування:
🔹обслуговування повітряного судна;
🔸контроль за завантаженням/розвантаженням повітряного судна;
🔹наземне адміністрування та контроль.
«Дякуємо інструкторам за змістовні лекції, а нашим працівникам за активність та бажання розвиватися», – йдеться у повідомленні.