Питання про перепрофілювання школи-інтернату у Винниках відтермінували

Новини Субота Юля 29 Травня, 2018 1 232

Сьогодні, 29 травня, відбулось засідання постійної комісії з питань комунального майна та приватизації при ЛОР, у рамках засідання члени комісії розглянули питання реорганізації Винниківської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ст.

Завдяки цьому питанню у залі засідання ніде було яблуку впасти: окрім членів комісії сюди завітали десятки батьків та вчителів даного навчального закладу з проханням відтермінувати розгляд питання та проголосувати за його доопрацювання.

Присутній на заміданні комісії заступник директора департаменту освіти та науки ЛОДА начальник управління планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку і звітності, кадрового та організаційного забезпечення Ігор Гайдук зазначив, що внесення даного питання на голосування  є вирпавдане вимогами чинного законодавста:

“Реорганізація школи-інтернату в науковий ліцей буде проводитись поступово з виведенням учнів. Згідно з законодавством учні, які перебувають в закладі такого типу понад два роки мають бути переведені до звичайних шкіл. А зараз понад 60% усіх учнів інтернату перебувають там понад 2 роки. Річний бюджет установи становить 17 млн. грн, з них – близько 7 млн. – це кошти з обласного бюджету”, – зазначив Гайдук.

“Увесь педагогічний колектив  та батьки учнів зацікавлені у тому, щоб реформування відбулось якомога безболісніше і ми зберегли всі здобутки учнів та педагогів.  Але розпочинати процес без розробленої дорожньої карти, підготованого колективу – це фактично геноцид”, – відзначила мама учнів школи-інтернату та юрист Олена Козак.

Директор навчального закладу Лілія Свистович закликала членів комісії увійти у положення вчетлів, учнів та батьків:

“Новий статус не передбачає у собі інтернату (пансіону) і за три місяці повністю змінити порядок є фактично неможливим. Ми просимо рік на цивілізовану  підготовку до переходу у інший статус нашого навчального закладу”, – резюмувала директор школи.

Комісія врахувала аргументи громадськості та на чолі з Ігорем Комарницьким одноголосно ухвалила рекомендувати питання на доопрацювання, у тому числі розробити дорожню карту та за рік перепрофілювати заклад освіти у ліцей без збереження санаторної школи.

Щоправда, перепрофілювання КЗ ЛОР «Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів» у «Заклад загальної середньої освіти II-III ступенів «Винниківський науковий ліцей» без збереження профілю санаторної школи та інтернату з повним утриманням учнів за рахунок засновника,вже внесено до порядку денного чергової сесії ЛОР, яка відбудеться 5 червня. Тож активісти будуть пильно слідкувати за розвитком даного питання наступного тижня.

Довідково: КЗ ЛОР Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ст. заснована у 1962 році.

Робота школи-інтернату для дітей з малими і неактивними (фаза згасання) формами туберкульозу спрямована на здобуття вихованцями загальної середньої освіти в поєднанні з лікувально-профілактичними та реабілітаційними заходами, які забезпечують лікування дітей до повного їх клінічного одужання, що підтверджується клініко-лабораторними і рентгенологічними обстеженнями.

У школі-інтернаті створено необхідні умови для навчання та лікування учнів.

Лікувально-відновлювальна робота ведеться в напрямку лікування основного захворювання, реабілітації та загального оздоровлення.

У школі функціонують кабінети: фізіотерапії, стоматології, оглядова кімната. Медичний пункт оснащений обладнанням для проведення фізіотерапевтивних процедур (УВЧ, тубус-кварц тощо). Двічі на рік учні проходять терапію кисневими пінками та коктейлями.

Лікарі-педіатри, (в тому числі лікар-фтизіатр) щомісячно проводять огляд кожного учня.

Медперсонал постійно ознайомлюється з новими методиками лікування (більше уваги – натуральним методикам). Консультативна методична допомога з питань організації лікувально-профілактичної та реабілітаційної роботи здійснюється лікувальними закладами м. Львова та м.Винники. Школа співпрацює з Київськими інститутами екології людини та епідеміології щодо лікування та реабілітації дітей з малими і неактивними (фаза згасання) формами туберкульозу.

Велика увага приділяється оздоровленню школярів. Під час канікул школа-інтернат організовує оздоровлення у дитячих таборах відпочинку.

Школа-інтернат має відповідну матеріально-технічну базу для організації навчально-виховного, лікувально-профілактичного та реабілітаційного процесу, проживання вихованців, проведення позанавчальної роботи.

Приміщення школи складається з навчального та спального корпусів, в яких розміщені просторі класні кімнати, навчальні кабінети, комп’ютерний клас, актовий зал, охайні спальні приміщення, медичний кабінет, велика їдальня, бібліотека, спортзал. На території школи є футбольне поле, спортивний майданчик, дитячий майданчик. Професійно-трудове навчання організовано на базі нових майстерень (столярні), які обладнано сучасними столярними верстатами. У школі наявні кабінет обслуговуючої праці, перукарня.

Учителі та вихователі активно впроваджують у роботу новітні педагогічні технології, шукають продуктивні шляхи для реалізації розвитку творчих здібностей школярів. Вихованці залучені до діяльності гуртків – хореографії, хорового, сопілкарів, декоративно-ужиткового мистецтва, театрального тощо. Гуртковою роботою охоплено понад 50 % усіх учнів. Учні школи – неодноразові учасники та переможці обласних і всеукраїнських спортивних змагань з вільної боротьби, футболу, легкої атлетики та боксу.

Умови прийому: наявність скерування головного дитячого фтизіатра області.

Коментарі

Позначки: , ,