Львівська міська рада закликає не передавати у концесію міжнародний аеропорт «Львів»

Новини 31 Жовтня, 2019 568

Фото: прес-служба аеропорту "Львів"

Якщо Уряд вважає, що аеропорт «Львів» є тягарем для держави, і передача його в концесію є безальтернативним рішенням, то громада міста Львова підтримає передачу аеропорту з державної форми власності у комунальну

Сьогодні, 31 жовтня, під час засідання сесії Львівської міської ради міські обранці критично висловились щодо висловлювань міністра інфраструктури України про ймовірність передачі в концесію міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького та озвучили звернення до прем’єр-міністра України та Мінінфраструктури України з цього питання. Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛМР.

Сесія закликала не примати поспіхом такого важливого рішення, водночас запевнила, що «якщо Уряд вважає, що аеропорт „Львів“ є тягарем для держави, і передача його в концесію є безальтернативним рішенням, то громада міста Львова підтримає передачу аеропорту з державної форми власності у комунальну».

Подаємо текст звернення повністю: «прем’єр-міністру України п. О. Гончаруку

Вельмишановний Олексію Валерійовичу!

Нещодавно під час Першого інвестиційного форуму RE: THINK. Invest in Ukraine у Маріуполі міністр інфраструктури України Владислав Криклій заявив про можливість передачі в концесію міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького.

Такі наміри викликали серйозне занепокоєння у громади Львова. На наше переконання, це питання потребує ґрунтовного дослідження та виваженого рішення. Мова йде про стратегічний об’єкт критичної інфраструктури вкрай важливий для розвитку та функціонування нашого міста. Варто пам’ятати, що аеропорт «Львів» є військово-цивільним об’єктом, яким користується Міжнародний центр миротворчості та безпеки — «Яворівський полігон».

Передача аеропорту «Львів» у концесію є щонайменше поспішною, оскільки міністерство фінансів у своєму листі підкреслило факт фінансової стабільності аеропорту та значне зростання надходжень від його господарської діяльності.

Чи покращить стан справ на успішному підприємстві передача його у концесію? Це велике питання та серйозний ризик, який може дорого обійтись місту, регіону та й усій країні. Україна вже має негативний досвід попередніх приватизацій. Не можна вважати передачу в концесію чи приватизацію панацеєю для економічного розвитку.

Оскільки йде мова про об’єкт критичної інфраструктури, то передача його у концесію може піддавати серйозному ризику ще й національну безпеку країни та межувати з державною зрадою. В умовах гібридної війни ніхто не може гарантувати, що за розпорядником аеропорту не стоятиме прямий вплив Російської Федерації. Це та реальність, яку ми не можемо ігнорувати сьогодні, приймаючи рішення по будь-яких стратегічних об’єктах.

Просимо врахувати культурне, економічне та геополітичне значення Львова для країни. Аеропорт для нашого міста є важливим для розвитку регіону та якісного забезпечення щоденного життя значної частини його мешканців. Протягом останніх трьох-чотирьох років суттєво збільшилися надходження до міських та регіональних бюджетів користуючись з туризму. Приріст пасажиропотоку у 2019 році 41% – це майже 2 мільйони людей. Чистий дохід — 590 мільйонів гривень, прогнозований у 2019 році.

Тому будь-який експеримент щодо аеропорту викликає у львів’ян побоювання та виправдані застереження.

Якщо Уряд вважає, що аеропорт «Львів» є тягарем для держави, і передача його в концесію є безальтернативним рішенням, то громада міста Львова підтримає передачу аеропорту з державної форми власності у комунальну.

Ми, депутати Львівської міської ради, звертаємося до Вас і просимо взяти до уваги нашу думку і пропозицію. Ми переконані, що конструктивне рішення щодо подальшої долі аеропорту «Львів» може бути прийняте лише з врахуванням позиції громади міста, де він розташований”.

Листа такого ж змісту Львівська міська рада адресує і міністру інфраструктури України Владиславу Криклію.

Коментарі

Позначки: , ,