Чому Садовий втікає від відповідальності? - Четверта студія

Чому Садовий втікає від відповідальності?

18 травня, 2018 957

Водію автобусного маршруту 44 втратив свідомість за кeрмом під час руху. Його зупинив знак зупинки громадського транспорту.

Коли вже міська рада перестане грати життями людей міста, через амбіції однієї людини сьогодні могло бути десятки трупів на зупинці.

Водії щоб заробити 15 тисяч гривень працюють по 20 днів на місяць, кожен робочий день починається о 5 ранку і триває до 22-01:00 ночі наступного дня. Через небажання міста вирішувати проблеми із тарифом, пільгами водія щоб прогодувати сім’ю треба працювати по 15 годин на добу.

Через брак водії люди працюють по три -п`ять днів підряд. Місто вже від 2011 року взяло на себе обов’язок в договорі із перевізником збирати готівку від водіїв, чому протягом дії того договору місто не виконаного цього пункту а всі п‘ять років уникала від від відповідальності і для ЗМІ говорила що перевізники мають мільйони, чому місто не захотіло взяти ці так звані мільйоні під свій контроль. Якщо небуло коштів чи мозгів для запровадження (асом) Е-квитка тоді є радянський метод це є контролер який буде обілечувати пасажирів.

Чому місто втікає від відповідальності? Чому водій займається другорядно роботою це обілечування пасажирів,його робота це керувати автобусом. Чому місто не виконує транспортного законодавства і не зробить кімнати відпочинку на кінцевих, щоб водій міг годинку відпочити, розігріти обід, сходити в туалет. Чому водій мусить їсти за кермом в задушливому автобусі? Чому місто бавиться в політичні ігри із перевізниками?

Чому пасажири стали заручниками ігор міської ради які призвели до виходу/ продажу 250-300 автобусів за період від 2015 року до сьогодні? Чому відсутність діалогу призвело до того, що стоїть на продажі 105 автобусів які ще надають послуги із перевезень? Коли буде вже прийнята транспортна стратегія міста, коли призупиняється ручні закупки громадського транспорту які не завжди є розумні, бо є інші транспортні засоби із кращими якісними показниками але дорожчою ціною на якихось 20-50 тис.євро.

Коли вже завершать експерименти над львів’янами ? Коли вже буде збудована крайня автостанція на вулицях: Личаківська, Городоцького, Шевченка, Зелена? Коли вже гості міста зможуть нормально добратись в область, чекаючи на автобус не на тротуарі а на автостанції?

Коли вже будуть створені квоти щоб бізнесу було цікаво у Львові будувати паркінги?

Коли у Львові будуть по гарантії заставляти переробляти дорожні об’єкти?

Коли вже велосипедні доріжки будуть не горбаті а рівні і їдучи після дощу, вони не будуть перетворюватись в суцільну калюжу?

Коли буде давно обіцяне в 2011 році мале транспортне кільце?

Коли появиться єдина диспетчерська для громадського транспорту обіцяна в 2015 році?

Коли будуть у місті рахувати реальні економічні втрати від перекриття вулиці на рік і заключати договори на два місяці замість шести? Коли ми перестанемо кредитувати через довгі терміни реалізації ремонтів друзів ЛМР?

Пробачте за емоції, але реально це вже точка кипіння, сьогодні могло бути горе у багатьох домівках і пора вже говорити хто в цьому винен! Як говорив наш любий мер, він відповідає за все в місті, а з транспортом саме так і є – без його згодити не вийде жодна репліка у фана метеоритів!

Джерело

Коментарі